meandmyrestlesssoul.blogg.se

Nya jobbkläder

Kategori:

Idag va det löning! Kändes så bra att kunna sätt över lite pengar på sparkontot tack vare bilpengarna och lönen från Gina och Netonnet (har ni förresten sett netonnets nya reklam med Backstreet boys-LAGER than life).
Jag har nu oxå bestämt mig för att jobba på netonnet i sommar. Det är en kille som ska vara sjukskriven ett tag plus semestrar som gör att jag kommer få ett mer eller mindre fast schema.
Känns så skönt att ha det klart inför sommaren. Inga fler veckor när man inte vet om, när och hur mycket man får jobba.
Men jag ska även vara kvar i vikariepoolen på Gina. Men vet ju aldrig vad som kan komma upp till hösten. Och ibland kan det ju vara kul att få klä upp sig och snygga till sig lite när man ska gå till jobbet. Plus att jag får behålla min personalrabatt :)
Så pga dessa 2 faktorer gick jag idag efter jobbet på Kungsgatan till fredsgatan och provade massa kläder. Finns ju mycket fint men försökte välja ut några få plagg som jag kan använda både på jobbet men även privat.
Hade även bestämt mig för att köpa en klocka till mig själv i födelsedagspresent innan den tar slut. Och jag hade sån tur att dte va halva priset på alla smycken idag:)
Frågan är om jag ska slå in den och vänta 2 veckor på att få använda den eller börja använda den på direkten.
 
Köpte en top som jag inte alls gillade första gången jag såg den men efter att ha provat den gillar jag den starkt. Är fortfarande lite osäker på mönstret men det är med i den nuvarande kampanjen så det ska helst visas upp.
Ett leopardlinne slår aldrig fel.
En jättefin (och billig) blå-lila långklänning blir perfekt på jobbet och fina sommardagar.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: