meandmyrestlesssoul.blogg.se

Megaloppis

Kategori:

igår gick jag och Clara en sväng på eftermiddagen/kvällen. Från Stigbergstorget ner till Röda sten och vidare till Nya Varvet. Målet va Långedrag men när vi kom till massa grindar, stängsel och återvändsgator tog vi oss till en spårvagnshållplats ist. Det va i a f en fin och mysig väg.
 
 
 
Idag tog jag en sväng ner till stan i hopp om att hitta ett par nya skor. Men hittade inget kul, tappade lusten och åkte hem igen.
Sedan blev det ist Megaloppis i Majorna. Jag hade verkligen sett fram emot det och tackat nej till att hobba. Men det va bara så mycket folk och folk sålde massa skräp precis överallt så jag tappade all köplust!
 
 
Jag och Clara gick till Slottskogen ist och mötte upp Andy och några av hans jobbarkompisar. Solen va varm men vinden va kall tyvärr.
I eftermiddag har jag suttit i dörröppningen till balkongen och läst i min brassestol. på så sätt slapp jag den kalla vinden men fick fortfarande solen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: