meandmyrestlesssoul.blogg.se

Fixardag

Kategori: inredning

Idag hade jag intro på friskis på morgonen. Kl 6.30-8.30. Skulle lära mig rutinerna men det va enkelt och lugnt så jag och hon som jobbade satt och pratade i över 1 timme.
Gick sedan hem från Mölndal. Det tog ca 1timme och 20min, 7km.
Sedan tog jag en sväng till IKEA för att köpa lite smått och gott.
Det blev bla lite krukor till balkongen och gardiner. Nu ska jag bara tvinga Henke att hjälpa mig att få upp gardinstänger.
Sen stannade jag till på ÖoB och köpte lite vaxduk. 
Sen idag har jag fixat på balkongen.
Måste bara plantera om några plantor så att de passar i krukorna
 
Började sy på dynor till stolarna idag oxå. men jag orkade inte sy klart så bilder kommer nån annan dag.
Byrån år färdigmålad nu oxå :)
Hade ingen bra före bild. Men den va skavd och den vita färgen hade gulnat. Passade inte alls med min nymålade vita piktittare och mitt vita sängbord.
 
Lådorna färdigmålade:
 
 
 
 
 
Så nu så ska jag börja måla soffbordet :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: