meandmyrestlesssoul.blogg.se

YES man

Kategori:

I fredags va jag riktigt lat o bekväm av mig. Hade chansen att åka med mamma o Göran ner till Göteborg men kände inte alls för det. Samtidigt börjar jag bli lite lätt uttråkad hemma.
Men på fredag kvällen kom och moster ringde o frågade om jag ville gå på hockey fick jag ta mig själv i kragen.
Varför ska jag sitta hemma om jag får en gratisbiljett till en HV match som jag dessutom aldrig har varit på?
Då bestämde jag mig för att säga ja, o även följa med till Göteborg.
HV matchen va spännande även om jag inte har något större intresse. Men vi satt precis vid sargen och HV vann.

I Göteborg fick jag sedan träffa Mia, hjälpa henne att shoppa (och även hitta några fynd till mig själv), lämna in mitt CV i fler butiker, se hur Clara och Andy bor, gå på mysig middag och träffa nya människor :)

Jag ska bli en JA sägare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: