meandmyrestlesssoul.blogg.se

Loppisfynd

Kategori: inredning

Kollade igenom min blogg från London nu o inser att jag gjorde så mycket mer i London än här i Göteborg. Förstår inte varför jag inte gör lika mycket här men så gick det upp ett ljus. Här har jag ju faktiskt ett hem som jag trivs i. Jag kan pyssla, inreda, måla, baka eller bara slappa i soffan framför tv:n. That's why!
 
Idag åkte jag till second hand affären i Mias kyrkar och hittade en fin gammal gryta jag ska ha som kryddförvaring och 2 glas av modellen vi hade hemma som små. Vet inte vad den serien kallas men de är fina och sköna att dricka ur.
 
 
Sen åkte jag över till Backaplan och gick en bit för att gå på smyrnas second hand. När jag kom fram hade de sommarstängt. Så typiskt!
 
Fick tips från Tobbe om en loppis utanför Grebbestad som får besökas i sommar. 
http://tanumsloppis.nu/default.asp
Sen vill jag gärna på loppisrunda nere i Lammhult (eller var vi nu va?) i sommar när jag kommer hem till småland för bröllop.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: