meandmyrestlesssoul.blogg.se

Lite nytt

Kategori: inredning

Idag skulle jag va ledig men jag visste att det va några sjuka så jag hade sagt att jag kunde jobba ifall det behövdes. Kl 7 va jag vaken och uppe o pysslade. Halv 8 fick jag sms om jag kunde jobba 12-18. Visst sa jag. Hade sett fram emot en ledig dag men efter att ha varit igång från kl 7 så hade jag helt plötsligt inget att göra. Åkte ner till stan o gick på myrorna och hemtex innan jag tog bussen till jobbet. Hittade en fin spegel, liten mässingskruka och ytteligare en vas till min lilla samling på myrorna.
 
 
På Hemtex hade de 30%rabatt på reapriset så jag köte en liten skål jag tycker är så söt.
 
Sen efter jobbet åkte jag och Maria till IKEA där jag inhandlade diverse saker jag behövde. Bla nya vita vägghyllor.
Före:
Efter:
 
Det blev även en stor glasvas som de hade sänkt priset på till bara 29:- Har inte hittat nån plats för den än men det ska nog finnas nån ledig plats.
Köpte även ljus till min lilla minikandelaber.
 
Flyttade om lite så att de färgglada ljusstakarna hamnade i badrummet.
 
O så blev det lite nytt på soffbordet.
Hittade även 2 kuddar nere i förrådet igår som passar i soffan
 
Nu inväntar jag bara Billy bokhyllorna som jag ska ha i hallen. En kille jag dejtade lite och fortfarande har kontakten med nämnde en gång att han hade hela källaren full med just Billy så jag frågade om han hade de 2 storlekarna i vitt jag vill ha och han har lovat att kika på det. Hoppas hoppas hoppas så slipper jag köpa nya ;)
 
Nu får jag i a f inte spendera mer pengar innan jag åker till London!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: