meandmyrestlesssoul.blogg.se

Bland Aussies och Hard rockare

Kategori: Semester

I fredags kom Malin till mig och tillsammans åkte vi till Clara o Andy. Där åt vi god tacos och hade lite förfest. Andys kompisar Ian, Tim och Liam va här i Sverige och hälsade på från Australien/England.
Jag va mest glad över att jag fick hänga med de här brudarna en kväll.
Hela gänget samlat
Sedan tog vi bussen in till stan där vi gick till Bar himmel där fler från Hard Rock anslöt. Även Tommy och hans syster Tina kom dit.
Vi drack pratade, skrattade och dansade.
Sen gick vi till Smaka där vi fortsatte och ytterligare några hard rockare kom förbi. Till slut gick jag och Malin hem för att sova.
 
I lördags mådde jag som jag förtjänade :S
Vid 12 tiden ringde de från Gina och frågade om jag ville jobba. Bakis så tog jag mig ner på stan och lyckades jobba 3 timmar. Sen va det raka vägen hem och äta då jag bara hade fått i mig lite frukost.
På kvällen blev det film i soffan och läggdags tidigt! 
Härligt blått ljus utanför fönstret när jag skulle sova.
 
Igår va jag pigg igen efter ca 10 timmars sömn.
Jag fixade lite hemma innan jag skyndade ut till saltholmen för att inte gå miste om några soltimmar.
Det va mycket folk redan när jag kom dit vid 12 men det blev senare helt proppfullt.
Henke och Maria och Malin, Tommy och Tina kom vid 2 tiden och vi solade och jag tog 2 dopp under dagen. Skönt!
 
 
Så skönt att ligga och läsa i solen!
Efter 5 timmar i solen åkte jag hem en sväng och åt innan jag mötte upp Clara, Andy o hela aussie/hard rock gänget. VI tog en öl på Storan innan vi gick till Noba. Det va en mysig nordisk bar. Med ryamattor som sitsar och björkar som hållade till både bänkarna och borden.
 
 
Kolla in Daniel, Avicii look-a-liken, uppe i det vänstra hörnet. Han får höra det jätteofta att de är lika.
Den riktiga Avicii.
 
Här har vi Liam och Tim, 2 av Andys kompisar. 
 
Fin inredning innomhus oxå.
Efter att ha slutit upp med ytterligare några från Hard rock gick vi till Andra lång genom Haga
Efter att först ha fått höra skönsång från grabbarna på Ölstugan avslutade vi på Kings head.
Jag sa hej då och traskade hem och gick o la mig lagom till midnatt.
 
Jag är så tacksam för att jag har fått lära känna flera från Hard rock tack vare Andy. De är alltid så trevliga och glada. Och bara att få prata engelska då de flesta är från Australien, Nya Zeeland, England och Scottland är kul så att man inte tappar den. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: