meandmyrestlesssoul.blogg.se

Dålig dag på jobbet och fotboll

Kategori:

Igår på jobbet kom jag på precis varför jag slutade på netonnet för 1 1/2 år sen. Hade en riktigt pissdag på jobbet.
Och när jag hade ett litet peptalk med en cheferna och han säger att jag prioriterar flel saker och inte hejar på kunderna blev jag bara arg. Är det nån som hejar på kunderna så är det ju jag.
Sen va det bara så mycket att göra och så mycket fel och jag skulle göra både det ena och det andra så det till slut kändes som om jag inte fick nåt gjort.
 
Sen åkte jag hem en sväng o vilade innan jag åkte till Friskis för att stänga anläggningen.
In till stan och mötte upp Maria och Malin för att se på fotboll.
Det blev först pizza på Bryggeriet, 1:a halvlek i semifinalen på John Scott och sista halvlek på Hard Rock. En mycket trevlig kväll :)
När jag skulle hem gick jag till Brunnsparken för att ta spårvagnen eftersom den sista bussen redan hade gått. Men när jag kom dit körde buss 60 fram lagom. Den va ca 20 min sen :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: