meandmyrestlesssoul.blogg.se

Drinks

Kategori:

Det blev ingen lunch med Mikael innan han åkte hem i onsdags. De hade varit bakis och vaknat sent.
Så efter Primark tog jag det bara lugnt hemma.
 
I går va det jobb 7-16. Va helt ensam på min avdelning fram till kl 10 pga att 2 inte dök upp på morgonen.
Lite stressigt men jag klarade det galant. Va nöjd med min prestation.
 
I går kväll träffade jag Jon, en kompis till Enda, för att snacka lite resor och motorcyklar.
Vi träffades i Covent garden och gick till en bar i en källare som hette Foundation. Det är alltid så spännande att hitta dessa gömställen man inte hade en aning om att de fanns. Vi hade tur för det va happy hour, halva priset på all dryck. Och de serverades i glasburkar.
 
Sen blev det en jättemumsig dubbelburgare på the Meat market som jag inte heller hade en aning om att den existerade.
Och till sist några pints på en kanadensisk pub.
 
I dag när jag vaknade sken solen. Tog med mig kameran och åkte till Camden och det började regna.
Åkte ist till Oxford Street för att shoppa lite (eftersom jag fick den bästa lönen hittills i London idag)
Men hade inten lust att shoppa alls. Hittade bara en t-shirt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: