meandmyrestlesssoul.blogg.se

2013 i bilder

Kategori:

JANUARI
2:a januari sa jag upp mig från Netonnet.
 
FEBRUARI
Hade en mysig middag med familjen inna jag åkte.
 
 
10:e februari flög jag till London och äventyret började.
Bodde på Palmers lodge första veckan innan jag fick mitt eget rum.
 
 
21 februari sprang jag på en signering av boken Safe heaven och såg Nicholas Sparks, Josh Duhamel och Julianne Hough. Fick gå och se filmen och göra en Harlem shake med Josh Duhamel.
 
 
Hade turen att träffa Nikki genom Mikael.
 
Jag delade lägenhet med en galen spanjor, Danny som tog med oss på fest med ännu galnare människor vid 2 olika tillfällen.
 
 
MARS
Jag firade St Patrick's day med Nikki.
 
 
I april va jag och Nikki på båtrace mellan Cambridge och Oxford University.
 
Började utforska London med min kamera och långa promenader.
 
APRIL
Mamma, Göran, Tessa och Hasse kom på besök.
 
 
 
I slutet av April hade jag och Nikki mysig picknick i Hampstead Heath för att fira att hon hade fått jobb.
 
Sen blev det mer besök. Malin och Clara va här och mös.
 
 
 
MAJ
I maj va faster Carina och kusin Jeanette här. Vi åt en god middag på Jamie's Italian.
 
Hade min första och ändå utekväll på en gayklubb med ett gäng galna människor.
 
Och så kom solen och jag började umgås med Margot.
Vi spenderade soliga kvällar i Hyde Park .
 
Sen blev det en sväng hem för att gå på Johan och Emelies bröllop och träffa familjen.
 
 
JUNI
Tillbaka i London firade jag min födelsedag.
 
Och så va det dags för ännu fler besök. Måns va här samma helg som Tina och Jennifer. Detta va även helgen jag jobbade 3 nätter i rad. Roligt men jobbigt på samma gång.
 
 
Jag och Cathy från jobbet blev rock chicks.
 
 
I juni såg jag prideparaden.
 
JULI
I juli började jag umgås med Mike.
 
Jag började även gå på the Harlots gig.
 
Sommaren va varm och jag låg ute och solade så fort jag hade en ledig dag.
 
Blev mer och mer intresserad av att ta foton.
 
 
Spenderade Mikes födelsedag i St Albans. Sol i parken och middag.
 
Mer häng i Hyde Park under British summertime. Margot och Haris träffas för första gången för att sedan bli ett par.
 
Hade en rolig utekväll med jobbarkompisarna.
 
Sen va det dags att åka hem och flytta. Men först ett stopp i Gbg.
 
 
Robbie Williams!
 
Mys med grabbarna i parken i Nkpg.
 
Flyttlassen.
 
AUGUSTI
Varje onsdag sen mars gick vi på pubquiz. I augusti vann vi för första gången.
 
Sen kom fina Mia på besök.
 
 
 
Och nästa besök va moster.
 
 
Jag kunde se på Notting Hill Carneval direkt från fönstret.
 
 
Fotointresset ökar och jag börjar googla på tips och idéer.
 
SEPTEMBER
Det blev ett besök i Richmond park för att titta på hjortar och fota.
 
 
Mike och jag va likadant klädda på jobbet. "Back to blue" va höstens tema.
 
Den 15 september flyttade jag till Kilburn.
 
Promenad med Mike.
 
OKTOBER
Byter butik till GAP Oxford Circus och skrattar åt denna kille.
 
Fotar solnedgångar.
 
Lyssnar på Enda spela och sjunga.
 
Vi firar Scherwin i Camden.
 
Nikki, Tom, jag och Mike tar bilen ut på landsbygden och tittar på ett gammalt slott.
 
Får en infektion så att armen svullnar upp och jag får gå på antibiotika i 2 omgångar.
 
Jag, Nikki, Mike, Sander och hans kompis går på skattjakt.
 
Jag läser på om att ta bilder i motljus och drar med min Margot till Hampstead Heath där jag övar på detta.
 
 
Adam har Halloweenspecial på pubquizet.
 
NOVEMBER
Jag tar massa bilder på höstens färger.
 
Efter storm kommer solsken.
 
Jag övertalar Jordan att uppträda på 12 bar club. Han gör succé!
 
Mer foton
 
Jag, Nikki, Tom och en kompis till Nikki tittade på fyrverkerier på Guy Fawkes night.
 
Jag fortsätter att öva på foton i motljus. Perfekt på en av the Harlots spelningar.
 
Åker till Oslo en helg och besökte Emilie. Även Mia och Jennifer kom dit för en USA reunion. Ammie och Hanna fick också vara med och festa.
 
 
Får redan efter bara 1 månad ett fint diplom från jobbet.
 
Mamma och Tessa kommer på besök igen.
 
 
Vi vinner en andra gång på pubquizet.
 
DECEMBER

Använder mig själv som modell i höstlöven.
 
Jag smygfotar poliser vid isrinken vid Natural History Museum.
 
Vi har en helg med 50% rabatt på allt i hela butiken på GAP.
 
Det va underbar dimma i London ett par dagar som gav ett spännande ljus.
 
 
 
Årets roligaste och mest oväntade kväll på Winter wonderland med Mike.
 
Mäktig julkonsert i Wembley Arena med Hillsong.
 
Kvällspromenad.
 
25 december firar vi jul hos Nikki.
 
Till sist firar vi nyår med Nikki och Toms vänner.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: