meandmyrestlesssoul.blogg.se

Black and white skyline

Kategori:

Henke och Maria önskade sig en tavla de kunde ha över sängen. Ganska snabbt kom vi fram till vad de ville ha. En tavla med kända landmärken från hela världen i svart vitt. Jag köpte tre tavlor (mest för att jag inte hittade nån avlång) och började fundera.
Efter mycket om och men så hade jag lyckats rita ut allt på de tre tavlorna.
Sen va det bara att börja fylla i.
Det gick snabbt och resultatet blev bättre än förväntat. Jag blev nöjd.
Henke och Maria blev så nöjda att de får nog ta plats över tv:n ist för sovrummet så att den ska synas ordentligt.
 
hade lovat mormor att måla en tavla till henne så eftersom hon älskar fåglar och domherrar så målade jag en liten tavla lite snabbt en dag. Hon blev mycket förtjust.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: