meandmyrestlesssoul.blogg.se

Bra start på december

Kategori:

Igår va jag ledig och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Efter tvätt, städ och inhandling bakade jag lussebullar. Inte så mycket för att jag tycker det är gott utan mest för det är lite julstämning.
De blev inte jättesnygga med det doftade gott en stund i a f.
Senare på kvällen åkte jag till Mia där vi först åt lite kvällsmat och pratade massor. Jag är så glas som har henne som vän. Hon är varm, klok lätt att prata med och rolig:)
Sedan bakade pepparkakaor, gjorde knäck och rocky road.
 
 
 
 
 
 
 
Jag ska verkligen ta vara på december i år och njuta fullt ut.
Har redan varit på Liseberg en gång och bakat julgodis.
Spotifylistan med julmusik är uppdaterad och spelas på hög musik.
 
Idag ska jag åka till bla IKEA och köpa lite nytt julpynt och till Rusta och köpa gran. Yes, jag använder en plastgran.
Liseberg hinner jag nog med minst 2 ggr till i december. Bla nu i helgen när lite kompisar från Småland dyker upp och jag och Mia ska gå o se deras isshow nån kväll.
Den 13:e ska jag upp till Masthuggskyrkan och se på luciatåg.
Den 14:e ska jag på julkonsert.
Och vid jul har jag 2 (skulle varit 3) dagar ledigt så jag kan åka hem och mysa med familjen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: