meandmyrestlesssoul.blogg.se

Hallförvaring

Kategori: inredning

Jag har ju funderat på hur jag vill göra om hallen då det är det ända rum jag inte riktigt har brytt mig om. Jag har även funderat över var jag kan få in en bokhylla då jag har en hel del böcker.
Så jag kom på att jag kan slå ihop det hela. Skissade ner det hela när jag skulle gå o lägga mig en kväll. Tanken va att få in billy bokhyllor i hallen där jag kunde ha både klädförvaring och bokförvaring.
Linus sa att han hade massor av billy bokyllor i sin källare så jag hoppade över att köpa några när jag och Maria va på IKEA. Men fick sedan svar av Linus att alla vita va skavda. La idén på is då Maria skickade en länk till en annons på blocket.
Jag svarade och kunde åka och hämta 2 hyllor igår för 100kr/st. Vi fick in dem i bilen men fick sitta framme i rutan på vägen hem.
 
Innan va hallen ganska mörk: 
 
 
 
Nu är den istället väldigt ljus med mycket förvaring:
Så nu ska jag fixa lite fler hyllplan och en fristående klädhångare. Och fylla hyllan med böcker. Dessa va de jag hade hemma för tillfället. Alla de andra (3 flyttlådor) står hemma i Kynholmen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: