meandmyrestlesssoul.blogg.se

walk in closet

Kategori: inredning

I min lägenhet finns en liten klädkammare. Den är bara 218x54cm.
Men jag har lyckats få in mycket. Dock inte så mycket kläder då de fick rum i garderoben och byrån som står utanför.
 
I klädkammaren finns även ett litet sött gammalt skåp. Funderade på vad jag skulle göra med detta men kom sedan på att det ska bli ett smyckesskåp. Har allderles för mycket smycken för att de ska få plats på badrummet plus att man tydligen inte ska ha smycken på badrummet.
 
Väldigt mycket smycken:
 Före:
  Målade lite vitt inuti:
Satte speglar längst in och sorterade mina smycken i små glasskålar som jag har hittat på loppis:
På dörren hängde jag upp mina halsband på små krokar. Och på översta hyllan hamnade alla hårtänger:
Utanför det lilla skåpet hamnade mina örhängestavlor:
På insidan av dörren hamnade några solglasögon:
Under skåpet hänger jackor:
Och över ligger väskor, presentpapper mm:
Skor fick sin förvaring på den andra sidan i klädkammaren tillsammans med långklänningar:
Över blev det en spelhylla och lite förvaringslådor:
 
Jag är nöjd med hur jag löste förvaringen i denna lilla mini klädkammare :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: