meandmyrestlesssoul.blogg.se

lättförtjänta pengar

Kategori:

I helgen har jag varit tillbaka på Netonnet o jobbat. När detta jobb erbjöds först va jag inte för glad. Det fanns ju trots allt en anledning till att jag slutade i början av förra året. Men jag måste säga att jag tycker faktiskt det har varit roligt att jobba nu i helgen.
Jag har liksom inget ansvar, behöver inte bestämma nåt, behöver inte ta hänsyn till nån annan, hade inte äns några inlogg så jag kunde göra nåt. 
Jag gjorde jag tycker är roligt. Fyllde på varor, städade, hjälpte lite kunder, pratade med de andra som jobbade där. 
Tiden gick fort o jag kände att det va ett väldigt enkelt sätt att tjäna pengar på.
De nya kläderna va så sköna o man kände sig nästan snygg i dem ;)
Ny på jobbet skylt kändes lite konstigt när man har jobbat på Non 3 år redan men det va för att jag inte hittade så bra första dagen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: