meandmyrestlesssoul.blogg.se

Blommor och balkongfix

Kategori: inredning

När mamma va här i lördags ville hon köpa en inflyttningsblomma till mig. Vi fick ingen tid över så jag fick en slant att köpa en egen blomma för.Ekonomisk som man är fick jag en hel den :)
Det blev en blomma till köket:
2 murgrönor till badrummet:
Och så köpte jag 5 petunior som jag planterade i min blomlåda. Jag köpte även hållare för att hänga upp den på räcket.
 
Jag passade på att plantera om mina solrosor och min ananas som jag hoppas ska ta sig. Kanske måste ha den inne ist.
 
 
Nu ska jag bara försöka hitta en liten pall/bänk där jag kan ställa mina blommor. Ska även köpa lite krukor på ikea istf den tråkiga "blomhållaren".
Givetvis får ugglan plats oxå. Endast 15kr i Ullared :)
'
I lördags fick jagäven en för tidig födelsedagspresent av mamma. Utemöbler. Nu ska jag bara ha en liten duk på bordet och dynor på stolarna.
 
 
 
 

Kommentarer

  • Saras träningsblogg säger:

    Hej! Snygga bilder du tog på Tough viking! Är det okej om jag snor några och lägger på min blogg? Kan ju länka dig såfall!
    Trevlig blogg du har förresten :-)

    Kram Sara

    Svar: Det går bra
    None None

    2014-04-29 | 20:41:35
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

Kommentera inlägget här: