meandmyrestlesssoul.blogg.se

Tv kändis

Kategori:

I torsdags jobbade jag 12-21.
 
I går va det jobb 8-12. MEN chefen bestämde att jag skulle jobba till kl 5 ist.
Fick stå i kassan lite för att öva lite mer inför min flytt till Oxford Circus. Jag har ju bara stått i kassan lite då och då och på nya jobbet blir det nog betydligt mer.
Åkte hem och fixade lite innan jag åkte tillbaka till Angel för att träffa Amy som ska sluta på GAP och börja college igen. Aiden, Mark och Mike va oxå där.
 
 
 
 
Efter en drink blev vi tillfrågade om vi ville vara med i en tv inspelning. Det va för ett program med en trollkarl. Visst sa vi och fick skriva på några papper.
Inspelningsplatsen va precis utanför puben. VI skulle stå i kö till en klubb. Så de hade lagt ut en röd matta och hade ställt upp massa spotlights.
Jag och Aiden hade sneakers på oss så vi fick inte va med på röda mattan utan bara stå utanför. Likaså Amy för hon hade ingen jacka med sig. Men Mike och Mark fick göra några omtagningar.
Efter en drink till åkte jag hem. Lämnade Angel lite efter kl 12 sör att inte komma hem för sent men ändå va jag inte hemma förräns kl 2. Tunnelbanan till Kings Cross och sen vänta på bussen till Camden för att sedan vänta på bussen hem.
 
Idag har jag jobbat 10-19.
Började med 2 timmar på herrarnas. Sen 2 timmar på lagret eftersom ingen har tagit hand om leveransen från i typ tisdags. Efter lunch fick jag stå i kassan igen. 
Köpte lite nya jobbkläder idag igen. Är så trött på att använda min dassigt vita skjorta.
 
Efter jobbet köpte jag lite nachos och dipp, skruvar och choklad sen har jag frossat ikväll.
Nu är det dags att lägga sig i min underbara säng och se en film.
 
Fick ett sms av Nikki idag på morgonen. Hon åt frukost på samma restaurang som Hugh Grant. Lite coolt faktisk. Själv har jag inte sett några kändisar här än.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: