meandmyrestlesssoul.blogg.se

Shopping finally!

Kategori:

Min nya säng är så skön! men jag vaknade flera gånger inatt/idag på morgonen. Troligtvis för att jag är lite ovan.Idag började jag dagen med att åka till Baker street där kontoret för "borttappade saker på buss/tåg" ligger.
Frågade efter min mobil men de anvisade mig till bussgaraget för just den bussen jag åkte. Fick ett nummer som jag senare ringde men inte fungerade. Så jag ska åka dit i morgon efter jobbet igen.
Jag köpte frukost på Pret a manger som jag åt på tunnelbanan till Stratford Westfield.Där spenderade jag 4 timmar med shopping. Hittade en hel del men spenderade inte mycket. Älskar att fynda :)
Smycken på New look: 5 ringar och 2 par öronhänge= £4 (final sale)H&M: 3 linnen och 1 kjol= £15.99Forever 21: 2 linnen och ett par leggins:£8Gillar den monokroma svart/vita looken så jag hittade dessa 2 underdelar idag. Kjol: H&M, leggins: Forever 21.iSen köpte jag även en tröja, paraply och mascara på Primark: £11Totalt: 6 toppar, 1 par leggins, 1 kjol, 5 ringar, 2 par öronhänge, 1 paraply och 1 mascara för £38.99Jag är nöjd :)
Sen åkte jag till St Pauls där jag träffade Margot (som jag bodde med ett tag) som är tillbaka i stan över helgen. Vi satte oss på ett café och drack kaffe och pratade massor. Eller rättare sagt hon pratade massor och jag pratade lite.Hoppas verkligen att hon kommer tillbaka till London som hon planerar. Vi har roligt tillsammans.Sen åkte vi till Gordon's Wine bar och tog varsitt glas vin och fortsatte prata. Sedan kom även Haris, en av killarna från Grekland som vi träffade i somras som Margot har haft kontakt med sen dess.Innan jag hem köpte jag lite frukost. När jag kom hem träffade jag Pedro, "sonen" som bor här. Han va trevlig. Känns lite bättre nu. Igår kväll när jag kom hem hade mamman, Yolanda, en väninna här på middag så då ville jag inte inkräkte i deras samtal i köket men idag lämnade hon en liten lapp till mig och sonen va som sagt va trevlig oxå. Och som Margot sa, jag betalar hyra för att bo här så jag ska inte känna att jag inkräktar någon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: