meandmyrestlesssoul.blogg.se

Pubquiz och gig

Kategori:

Igår va det jobb 10-19 för omväxlings skull.
Jag fick inte nåt svar från Oxford Circus. Bättre lycka idag.
 
Eftersom jag slutade tidigare än jag brukar på onsdagar så hann jag gå på pubquizet :)
Det va jag, Sander, John och en kompis till Sander från USA.
Det gick hyfsat bra. Vi hamnade på en delad 5:e plats.
Den ena bildfrågan va i a f lätt :)
 
Efter quizet åkte jag till Notting Hill Arts Club där jag mötte the Harlots. Har inte varit på nån av deras spelningar på länge. Hade tänkt ta med mig kameran men va inte säker på om de skulle låta mig komma in med den på klubben. Men när jag stog längst fram och lyssnade och tittade så ångrade jag mig. Det va deras bästa spelning på länge. Det märktes på både bandet och publiken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: