meandmyrestlesssoul.blogg.se

Morgonpigg????

Kategori:

Idag va det jobb 7-16.
Tänk att jag va morgonpigg i Sverige. Det va svårt att tro idag på jobbet.
Jag va tröttare idag än sist jag jobbade natt.
Kall va jag oxå. Jag hade en t.shirt, en jeans skjorta och en hoddie och frös ändå.
Började uppe på barnens avdelning...blä så tråkigt! Tacka vet jag herrarnas. Men även de sista timmarna på herrarnas va sega idag. Trött, kall, hungrig och inte mycket kunder.
 
Ikväll va jag på pubquizet. Vi kom på 3:e plats.
Och jag vann den individuella tävlingen. Eller rättare sagt Mike vann. Man skulle gissa hur många leksakssoldater det låg i en glasburk. Mike gissade 201 och skrev mitt namn. Det va 203 så vi vann :)
Nu är jag helt slut! Tack och lov för sovmorgon i morgon!
 
Blir lite dåligt med bilder nu när jag inte har nån mobil med kamera.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: