meandmyrestlesssoul.blogg.se

Mittbena

Kategori:

Idag har jag jobbat 10-14 i kassan. Gick allderles utmärkt. Skönt att ha fått öva lite mer nu inför min flytt nästa vecka. Fredag är min sista dag.
 
Idag har jag även provat mittbena vilket jag aldrig brukar ha. Många trodde jag hade färgat håret efetrsom mitt solblekta hår inte syns.
 
 
Sen åkte jag hem och åt lite lunch innan jag träffade Mike för att gå på Serpentine Gallery i Kensington Gardens. Tyvärr är måndagar ända dagen på veckan det inte är öppet.
Satt utanför i ett häftigt café en stund i stället. Massa vita metallkuber ihopsvetsade med glasskivor på ovansidan så att man kunde sitta i olika höjder. Svårt att förklara och givetvis tog jag ingen bild.
Hittade dessa bilder på internet.
 
 Sen promenerade vi runt sjön teh Serpentine.
Använder min gamla kompaktkamera men den har legat i väskan ett tag så linsen va ganska kladdig insåg jag när jag la in bilderna på datorn.
 
 
Sen blev det en kaffe på ett café i Paddington Station.
 
När jag kom hem insåg jag att jag ofrivilligt samlar på tomflaskor. Fråga mig inte varför, de har bara hamnat där.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: