meandmyrestlesssoul.blogg.se

jobbjakt

Kategori:

Jobb 7-11 idag. Tragiskt att det va mörkt när jag vaknade 5.30. Hösten är på ingång.
Jag hjälpte till med leveransen idag. Vi fick bara nya kläder och jag gillade väldigt mycket av det. Då tänkte jag att jag verkligen vill jobba kvar på GAP så att jag kan köpa dessa kläder billigt och faktiskt kunna använda dem. Så nu är jag på väg till Oxford Circus butiken för att hitta nån av de där 2 damerna jag har pratat med. Förhoppningsvis är någon av dem där.

Kommentarer

  • Lilly säger:

    Tänkte bara skriva att vi tänkte ha dop för Loke den 20 Oktober i Barkeryds kyrka kl 11.30.. vore kul om du kom!! Så ville meddela dig nu så du kanske kan planera in detta ;-) kramar

    Svar: Kankse har hunnit hem tills dess. Det verkar inte som om det blir nåt nytt jobb för mig här i London. Tack för inbjudan!
    None None

    2013-09-02 | 21:41:59
    Bloggadress: http://writtenbylilly.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: