meandmyrestlesssoul.blogg.se

IKEA, heatwave och proppfull mage

Kategori:

Igår åkte jag och Mike ut till IKEA.Skulle inte köpa nåt särskillt men en utflykt är alltid trevligt.
Köpte lite smått och gott innan vi tog bussen till Brent Cross som är ett shoppingcenter i närheten.
Det va sjukt varmt!
När vi skulle ta oss därifrån gav jag upp. Utan min buss/tube app så är jag helt vilse. Lät istället Mike (som har absolut noll lokalsinne) sköta transporten. Lyckades t o m bli irriterad på honom när inte han visste var vi skulle.
Till slut hittade vi en buss som tog oss tillbaka till IKEA för att sedan ta tunnelbanan till mig.
Men fick gå ganska långt innan vi kom hem. Svettades nästan ihjäl!
Tog sedan tåget till Mike. Han bor en bit från stationen så igen så höll jag på att dö. Så varmt och kvavt.
Gick sedan och handlade. Det blev enchilladas, vitlöksbröd, vin, massa glass och film.
Proppfull somnade jag på soffan. Måste vara det bästa som finns.
 
Idag har jag jobbat 12-21.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: