meandmyrestlesssoul.blogg.se

I love Poundland!

Kategori:

Idag va det jobb 8-12.
Efter jobbvet köpte jag äntligen lite mat och fyllde upp min hylla i kylen och skafferiet och lagade lunch.
Sen blev det ett besök till Lost Property kontoret igen eftersom nummret de hade gett mig inte fungerade.
Fick inte direkt nåt bättre svar än att de hör av sig om de hittar nåt. Hoppas hoppas!
Sen blev det bankbesök för att ändra min adress.
Och avslutade med en sväng till Poundland där jag bla köpt en ram för att sätta upp ett kort på familjen på mitt nattduksbord.
I kvälll har jag kollat på ensam mamma söker och nu är det svenska hollywoodfruar.
Pratade även lite mer men hyresvärden, Yalanda.
 
Nu är det också klart att jag förflyttas till Oxford Circus den 6 oktober.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: