meandmyrestlesssoul.blogg.se

Good and bad news

Kategori:

Börjar med de dåliga.
Jag fick inte jobbet som supervisor i Oxford Circus butiken :( 
De kollade på 3 olika saker och det jag missade va ledarskap. De tyckte inte att jag va en tydlig ledare.
 
MEN jag blev erbjuden en annan tjänst. Som senior sales associate. Det är typ samma tjänst som jag har nu fast med mer ansvar och så får man bestämma lite mer. Lönen är lite bättre.
Med detta vill de göra en plan för att göra mig redo för en roll som supervisor innan februari.
Först blev jag ledsen att jag inte fick jobbet och chefen sa åt mig att tänka på den andra tjänsten över helgen men nu vill jag verkligen ha den. 
Större butik, mer folk, mer ansvar och även om bara lite, mer betalt:)
 
Detta kanske kan förlänga min vistelse här i London lite till :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: