meandmyrestlesssoul.blogg.se

Flytt

Kategori:

Vilken dag!
Vaknade glad i hågen innan jag insåg att jag va bakis och kom ihåg att jag hade tappat mobilen :P
Började packa. Helt sjukt hur mycket jag har fått plats med i det där lilla rummet.
Vid 12 tiden tog jag bussen med första lasset. Min ryggsäck fullproppad, min kabinväska fullproppad och en stor shoppingpåse full.
Lämnade av allt och tömde ryggsäcken och shoppingpåsen för att åka en andra vända. Packade ner allt och städade rummet för att sedan ta runda 2 med ryggsäck, en ikeapåse full med skor och shoppingpåsen full.
 
En suddig bild på huset jag nu bor i på 3:e våningen. Det va storm ute idag (sen är ju inte min kamera den bästa).
 
Huset jag bor i heter Dickens house.
Mitt nya rum
 
 
Sen va jag tvungen att ha mat så jag mötte upp Nikki i Kensington. Hon skulle köpa vandrarkängor eftersom hon har bokat en resa till Marocco där hon ska vandra i 4 dagar.Och jag va tvungen att gå till 3 för att fixa ett nytt simkort.
När det va klar hittade vi en restaurang och åt lite tex mex mat.
Till maten beställde jag en iste. Va mer som en alkoholfri drink.
Väl "hemma" igen så packade jag upp allt och hängde in kläderna i garderoben. Har massor med plats nu!
 
 
Hur fick jag plats med allt detta (plus en byrå full) i min förra garderob??
Men i morgon blir det förhoppningsvis lite shopping för att fylla ut ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: