meandmyrestlesssoul.blogg.se

Dan före dopparedan

Kategori:

Idag jobb 12-21.
Fick en förklaring på varför de inte hade hört av sig till mig snabbare eller till vår butik vilket skulle va enklare för att bestämma tid för en intervju.
De visste inte att jag jobbade på GAP. Andra gången de "missar" det. Konstigt eftersom det va min butikschef som skickade dem mitt CV. De har pratat med min butikschef angående mig. Jag har skrivit i mitt CV att jag jobbar på GAP.
Hur svårt kan det va!
Ja ja. Idag hjälpte Rahul mig att välja en outfit för intervjun i morgon och som jag sa blir det blått. Köpte en ljusblå skjorta (som vi har 60% rabatt på) som jag ska ha tillsammans med mina mörkblå jeans och en navy cardigan som jag ska få låna av Kat.
Tipset jag har fått hittills från både Nikki, Mike, Rahul och Kat är att ljuga. The word is bullshit! Späd på sanningen lite! Säg att du är ansvarig för herravdelningen!
Ska gå igenom frågorna nu igen innan jag går o lägger mig. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: