meandmyrestlesssoul.blogg.se

Strömavbrott

Kategori:

Igår va det lite stressigt på jobbet. Kl 11 när jag kom till butiken va den stängd. Strömmen hade gått. Därför fick jag gå till Flagship store för att jobba tills strömmen kom tillbaka. Jag och en tjej till fick jobba på lagret i 30 minuter innan strömmen kom tillbaka och vi fick traska tillbaka.
Sen va det full fart med att tömma butiken på alla boxar som hade kommit under natten och som inte hade blivit uppackade pga strömmavbrottet.
Efter en timme, kl13, kunde vi öppna butiken.
Men efter 30 minuter slutade våra kassor fungera. Endast 2 av ca 20 kassor fungerade vilket skapade kaos.
När de sedan hoppade igång va det full fart till det va dags att gå hem kl 20.
Under hela dagen hade jag även väldigt ont i ryggen så när jag kom hem va det ryggläge.
 
I morgon ska min mobil komma som jag har beställt på amazon.com.
Passade på att gå o handla idag för att kunna vara hemma i morgon när paketet kommer. MEN de va här och skulle lämna mobilen idag när jag va ute och handlade. Suck. Så i morgon ska jag gå och hämta den. Så excited!
Beställde även ett displayskydd som kom häromdagen. Men istället för att få 1 skydd så kom det 12st. Så nu har jag några chanser att få till det bra ;)
 
Idag va det jobb 14-23.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: