meandmyrestlesssoul.blogg.se

Storm

Kategori:

Inatt har det varit storm.
Redan i går på förmiddagen på jobbet pratade de om stormen som ska komma. Fattade inget eftersom solen sken när jag åkte till jobbet.
Men i natt så blåste det så att det vibrerade i fönster och väggar. Lite läskigt men när jag vaknade va det inte så farligt.
Tog bussen till Holland Park för att få lite bilder i solen men parken va stängd. Hittade en liten passage bredvid parken jag gick ist. Fick ducka under 2 fallna träd. 
 
 
 
 
  
När jag sen gick till tunnelbanan låg det ytterligare träd på vägen.
 
Jobb 12-21. På rasten gick jag ut och köpte en Subway macka (som va så sjukt god). Då va jag ledsen att jag jobbade. Ljuset va så sjukt snyggt! Hade velat va ute och fotat istället! Liknande som jag såg förra sommaren i Nkpg.
 
 Ljuset över Nkpg
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: