meandmyrestlesssoul.blogg.se

Spamalot

Kategori:

I går morgon va jag lite tung i huvudet. Så för att få lite frisk luft gick jag till Westfield. Stannade i Notting Hill på vägen för att köpa en kaffe och croassaint. Kollade efter ett par skor och en väska som jag fortfarande behöver men hittade inget.
Åkte sen till Embankment för att träffa Margot.Vi gick förbi teatern där musikalen Spamalot spelas så vi kom på idén att gå på musikal. Margot ville se Wicked och för mig kvittade det vad vi såg. Vi gick över bron till Southbank och då träffade jag Emelie som jag jobbade med på IKEA i  Jönköping och som jag sedan har träffat i Stockholm eftersom hon bodde med Malin.Galet att springa på någon man känner i en så stor stad som London.
Efter en promenad i Southbank åkte vi till Liecester Sq dä rman kan köpa billiga biljetter. Såg några duktiga dansare på vägen.
 
 
Biljetterna till Wicked va dyra däremot va billjetterna till Spamalot billiga så vi köpte varsin biljett och gick och tog en kaffe. Efter en sväng hemma för att byta om gick vi o såg Spamalot.
Fruktansvärt rolig. Kunnde inte föreställa mig hur kul den skulle vara. 
Och allra bäst va Wawvick Davis, en dvärg som va riktigt rolig.
 
Efter showen gick vi till italiensk restaurang och åt innan vi åkt hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: