meandmyrestlesssoul.blogg.se

På bättringsväg

Kategori:

Jobbade 7-16 igår. Va orolig över min svullande arm hela dagen. Funderade över om jag skulle behöva gå till doktorn igen.
Lade massa is på det och somnade tidigt. Jag kunde äntligen sova på sidan inatt. Med betoning på SOVA :)
Och kl 3 ringde klockan och det va dags att ta sin tablett.
Idag kändes armen mycket bättre och svullnaden hade gått ner.
Kunde jobba (nästan) som vanligt idag 10-19. Men efter lunch när jag hade burit kläder hela förmiddagen kändes det lite aj aj i armarna så jag avslutade dagen i kassan.
Annars tar jag en dag i taget nu medans jag går på medicin. Hoppas bara på att bli bättre.
 
Idag har alla kommenterat min fläta. Kunder som medarbetare,
Det va så soligt och fint när jag gick till tunnelbanan. Ville helst ha stannat hemma och ta en sväng ute med kameran istället för att jobba.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: