meandmyrestlesssoul.blogg.se

ny mobil

Kategori:

Igår hade jag en ledig dag. Hämtade min mobil på morgonen, fixade ett nytt simkort och handlade.
Sen satt jag hemma och lekte med min nya fina Samsung S4 mini :)
Efter lite städning, tvättning och matlagning tog jag en sväng till Oxford Street och provade massa kläder på GAP. Måste köpa ny uniform.
 
På kvällen gick jag till pubquizet som igår va väldigt populärt. Sander, John, Aisha, Caitlin, jag, Margot, Haris och Alex. Dock vann vi inte men vi hade kul och vi vann det ena tröstpriset. Så det blev choklad och lite bubbelvin som Sander hade med sig från den (ända) gången vi vann.
Jag provade kameran på min mobil. Kul med kamera på båda sidorna:)

Sen åkte jag, Margot och Haris till Notting Hill Arts club där vi lyssnade på the Harlots. Jag fotade även lite.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag när jag vaknade fattaade jag inte varför min mobil inte va färdigladdad. När jag sedan skulle tända lampan gick inte det. Vi hade ingen ström i hela lägenheten. Jag fick göra mig klar för jobbet i mörker. Det gick bra fram till sminkningen. Men hade batteri i laptopen så jag tog fram en ljus bild och sminkade mig framför datorn med en liten fickspegel som hjälp.
Jobb 7-4. När jag kom till jobbet såg det ut som ett bombnedslag så det va bara att börja städa fram till öppning,
Efter jobbet gick jag till GAP på Regent Street för att kolla om de hade en t-shirt jag gillar på rean i min storlek vilket de hade :)
Sen hade jag fått tips av högsta chefen i min butik att vi säljer ett par jeans jag har tittat på väldigt länge för £9.99. Tog reda på att de skulle finnas i min storlek i den andra GAP butiken på Oxford Street så jag gick dit. MEN de fanns inte där. De skulle ha fått 7 idag så troligtvis ligger de kvar i nån box. Får försöka i morgon igen, och lör, och sön....tills de kommer ut på golet ;)
 
Ikväll gick jag en lång promenad i det varma höstvädret.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: