meandmyrestlesssoul.blogg.se

Kvällspromenad

Kategori:

Jobb 12-21 idag.
HAde genomgång med min chef om min utvecklingsplan för att bli supervisor. Men jag kände mig bara mer förvirrad efter det.
Sen berättade Mike att Pria som jobbade som visual merchandiser i islington butiken ska sluta om 2 veckor och att hennes tjänst på 40h kommer bli ledig. Det är ju percis det jag vill jobba med men då får jag gå tillbaka till samma skitlön igen och det går inte. 
Efter jobbet skulle jag träffa Mike men han mådde inte bra så jag gick bara en liten detour till tunnelbanan. 
De har hängt upp dekorationer inför julen på Oxford Street nu.
 
Sen gick jag längst med Carnaby Street till Piccadilly Circus och tog tunnelbanan hem därifrån.
 
 
PÅ vägen hem köpte jag Ben & Jerry's. Är det fredagsmys så är det ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: