meandmyrestlesssoul.blogg.se

Ansvarig dag

Kategori:

I dag kunde jag äntligen vara utan plåster under armarna och kunde använda en t-shirt på jobbet.
Jobb 11-20.
Kände inte alls för att jobba och känner redan att jag har tappat motivationen lite. Men det gock bra idag.
Först fick jag öppna alla 17 kassor på alla 3 våningar.
Sen gick jag och chefen igenom dagsschemat och placerade alla där de ska va och planera in deras luncher.
Tex måste vi alltid ha nån i kassan, omklädningsrummen och längst fram i butiken för att kunna heja och hjälpa kunder.
Sedan så sa hon till mig att nu är det upp till dig att se till att alla vet vad de ska göra och se till att de håller sig till sina områden och se till att alla går på lunch vid rätt tid.
Och det gjorde jag. Så mycket roligare att ha ansvar! Hon frågade mig hur det gick några gånger men annars lät hon mig ta hand om "golvet" själv. Och alla kom till mig när de behövde hjälp :)
Sen vid 17 när hon gick hem va jag själv att ta hand om allt. Det gick utmärkt fram till stängning kl 18.30 och hemgång 20.
Men idag va det ju bara hon och jag som va "ansvariga". I vanliga fall är vi ju 1 manager, 1 supervisor och minst 2 seniors. Då blir det ju inte alls samma ansvar.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: