meandmyrestlesssoul.blogg.se

Triss i vinster

Kategori:

Idag jobb 7-16. Vill verkligen inte va kvar nu. Kan inte säga att jag blir illa behandlad men de pratar till mig som om jag vore ett barn. Jag va ändå ansvarig för netonnet själv flera dagar i veckan i Sverige så jag VET hur det är att driva en butik. Troligtvis har ju jag mer erfarenhet än mina båda supervisors men de har lite mer driv än mig. Men det är enbart för att jag har slutat bry mig. Jag vill bara hem och tjäna pengar nu!
Ikväll va jag på pubquizet och det gick utmärkt! Först vann vi big mixed bingo=maltesers=mina favoriter. Sen vann jag denna individuella frågan. (hur många tops är det i glasburken, bara 1st ifrån det rätta svaret) och till slut vann vi hela quizet :) 2:a ggn sen vi började i feb.  
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: