meandmyrestlesssoul.blogg.se

tillbaka till jobbet

Kategori:

går jobb 7-16. Jobbigt att komma tillbaka efter 4 dagar ledigt. Hela butiken va väldigt stökig oxå så vi fick börja dagen med att städa.
Jag hade i a f 2 kunder som lyste upp min tillvaro. Bla en kille (troligtvis tysk med tanke på hans brytning) som jag hjälpte i kassan. Han skämtade och jag retades tillbaka och vi skrattade gott.
Den andra kunden va en dam som först kändes jobbig men som visade sig va väldigt snäll. Först gillade hon mina örhänge och sen frågade hon var jag va ifrån. Sverige. Jag älskar svenskar. De är så trevliga. Va gör du här? När jag sedan svarade på frågan om jag hade pojkvän tyckte hon det va konstigt att jag va singel eftersom jag va så söt. Sen kramade hon mig.
På eftermiddagen fick jag äntligen tillbaka internet med hjälp av Pedro så jag kollade på sista avsnittet av ensam mamma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: