meandmyrestlesssoul.blogg.se

Mamma och Tessa är här!

Kategori:

Idag tog jag tunnelbanan ut till Heathrow där jag mötte Tessa och mamma.
Jag hade inte sagt att jag skulle träffa dem där utan förklarat tydligt hur de skulle ta sig in till stan och vart vi skulle ses.
De blev glatt överraskade.
 
Vi tog tunnelbanan till Notting Hill Gate där vi åt en god lunch på La Pain.
På väg till mamma och Tessas hotel.
 
Sen tog vi en sväng på Primark (utan att handla) innan vi gick ner till Covent Garden.
 
 
Vi stannade till i Tea House och köpte mammas och mitt favoritte.
 
 
 
Sedan blev det en drink på the Globe innan vi gick till Bella Italia och åt middag.
Det blev en tidig kväll dels för att mamma och Tessa va uppe tidigt idag men även för att shoppingen börjar kl 8.30 i morgon.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: