meandmyrestlesssoul.blogg.se

Kick off

Kategori:

Idag har jag jobbat 13-21.
Under dagen har 3 olika chefer berömt mig för bra jobb igår kväll då jag slutade 23.30 och fick hjälpa till att styra upp allt.
 
Efter stängning hade vi kick off med lite förberedelser inför juslruchen, modevisning av nya kollektionen och diplomutdelning.
Jag fick diplom för att vara den största hjälpen för ledningsgruppen på herravdelningen :) Stolt som en tupp :)
Så kvällens aktiviteter och erkännande gav mig lite extra energi och motivation.
 

Kommentarer

  • Lilly säger:

    Grattis Vad kul!!
    Roligt för dig att få bekräftelse för ett bra jobb!! ;-)
    Att det både syns och känns, om du förstår vad jag menar! Hihihi.

    2013-11-18 | 09:20:14
    Bloggadress: http://writtenbylilly.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: