meandmyrestlesssoul.blogg.se

Vardag

Kategori:

Igår va det jobb 10-19. Troligtvis mitt sista 8 timmarsskift på ett tag. Har kommit på varför jag fick så lite timmar nästa vecka. Det är pga att vi har tagit in 2 killar från Piccadilly Circus butiken som ska renoveras. Och den ena killen ska vara på herrarnas och han har 32h jämfört med mina 16h :( Alltså kommer han få de flesta heldagarna.
Rensade på lagret (som ingen annan verkar bry sig om mellan gångerna jag är där) den sista timmen och tyckte att kl va 18.50 väldigt länge. Det visade sig att batteriet i klockan va dåligt så det blev jobb 20 min extra.
När jag kom hem började jag titta på Eurovision semi 2 men efter en stund frågade Lea och Sean om jag ville spela kort med dem. Jag offrade mig. Kan ju inte sitta instängd i rummet jämt.
Det va ganska trevligt faktiskt.
 
Idag blev det en morgonpromenad och sen åkte jag till Camden market i hopp om att hitta en ny billig klocka att ha på jobbet. Hitta några fina och billiga som jag har tittat på innan men när jag började titta närmre på dem va de lite trasiga och blekta och man vet inte hur länge batteriet har suttit i så jag hoppade det.
 
Provade lite skor oxå men va duktig och inte köpte några. Lämnade ist in mina andra skor på reparation igen. De höll inte ens 1 gång. "It has never happend before". Re Do på den. Tänker inte betala för reparation varje gång jag använder dem. Hoppas de håller bättre efter denna gång.
 
Ska ta mig ner en sväng på Oxford Street nu och försöka byta ett linne jag köpte på GAP men som va lite för stort. Ska även kolla efter en fin jeansklänning som vi inte har i våran butik.
 
Ikväll blir det jobb.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: