meandmyrestlesssoul.blogg.se

Klar för avfärd

Kategori:

I dag när jag kom till jobbet undrade de va jag gjorde där. Amy som bad mig jobba extra idag hade inte skrivit in mig i schemat. Jobbade lite på damernas under förmiddagen och efter lunchen på herrarnas lager. Så skönt att få några timmar att jobba därinne. Har sett massa saker som behövdes göra där under veckan men har inte haft tid.
Sedan frågade jag hur mitt schema ser ut för nästa vecka. Det va mest tisdag jag undrade över eftersom jag kommer hem sent på måndag kväll/natt. När bossen sa att jag jobbar 10-19 på lördag fick jag säga emot lite. Jag har ju faktiskt ansökt om semester nästa helg eftersom det är min födelsedag och fått det bekräftat. MEN jag behöver ju alla timmar jag kan få plus att vi hade tänkt ha picknick och det ska regna. Kan lika bra jobba. MEN jag va noga med att söndagen ska jag va bakis så då tänker jag INTE jobba.
 
Väl hemma började packa. Kom på att jag va tvungen att checka in och därmed skriva ut boardinpasset. Skit också! Jag har ju ingen skrivare. Så då fick jag springa ner till ett internet café som tack och lov va öppet för att skriva ut det.
Väskan är nu färdigpackad, 10kg, och jag ska försöka sova 3 timmar innan det är dags att ta bussen till bussen som åker till flygplatsen.
Kl 6.55 lyfter jag och 9.50 landar jag i Götet. Helgen är fullpackad och det ska bli så roligt att träffa familj och vänner! 
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: