meandmyrestlesssoul.blogg.se

Eurovision song contest

Kategori:

Ikväll har jag varit på Whits med Nikki. Det är Londons 9:e bästa restaurang enligt trip adviser. Det va dyrt och gott...men 9:e plats??? Jag  åt en stek med pommes, sallad och bea.
Efter det gick vi till en bar. Där visade de eurovision vilket passade mig utmärkt. Nikki va inte helt ointresserad heller.
Folk kom och gick och vi pratade med flera stycken. Vi blev bla bjudna på varsin drink av en man från USA som har skapat en app (typ wrapp) där man kan skicka drinkar till varandra på olika barer.
Vi pratade även med en gammal man som pratade eurovision och politik. Han bjöd mig även på en öl när Nikki hade gått hem och jag fortfarande väntade på min buss.
Grattis till Danmark som vann!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: