meandmyrestlesssoul.blogg.se

Ett steg på vägen

Kategori:

Hittade klänningen jag ville ha i min storlek så nu är den min :)
Jobb 17.3-21.30. När jag sedan kom till jobbet så såg jag att vi också hade fått in den klänningen.
Jag fick stå i kassan. Kul med lite omväxling.
I går kväll spelade vi kort igen när jag kom hem.
 
Idag jobb 12-16. Tog på mig mina rosa byxor och mitt nya polka dot linne.
 
Tack vare att Cathy (som alltid pushar/hjälper mig) har jag idag pratat med Amy, som är en av cheferna på jobbet, om att jag vill göra mer än bara va en säljare. Hon tycker absolut att jag ska försöka söka som senior eller supervisor. Alltså ett steg under cheferna. Hon och Cathy trodde jag skulle passa som operation supervisor vilket innebär att ha koll på leveranserna, lagret och kassorna i stort sett. Inte mig emot.
Amy skulle i a f prata med de andra cheferna och även med den nya butikschefen som börjar inom kort.
Samtidigt sa de båda att man måste själv pusha på cheferna, annars händer det inget.
Amy ska också se till att jag är nr 1 om de behöver ringa in folk.
Ett litet steg på vägen i a f.
 
Idag fick jag en ny round of applause. Denna gång från Barry som är visual supervisor.
"I love that you hit the floor running! You have a great work ethic and you strive for results - Naturally"
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: