meandmyrestlesssoul.blogg.se

En smula irriterad

Kategori:

Idag har jag jobbat 10-19. Har inte varit mycket folk men jag har haft fullt upp ändå med massa annat. En rolig dag.
Har hela dagen, eller rättare sagt veckan, sett fram emot att gå och se Hangover III ikväll. På tisdagar kostar ju bara filmerna £3.50 på Coronet cinema. Sa till Danny att ringa och boka när de öppnar vid 13 eftersom det troligtvis kommer säljas slut ganska fort p g a att den hade premiär förra veckan. Jag jobbade så jag kunde inte boka.
När jag kom hem vid 20 tiden så hade han ju givetvis inte bokat.
Jag åkte dit och det va slutsålt. Lite irriterad åkte jag hem igen.
Jag hoppas jag är ledig nästa tisdag. Som tur va visas den även då. Då ska jag ringa och boka själv!
 
Nu får jag väl leta reda på nån annan film att titta på i sängen ist.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: