meandmyrestlesssoul.blogg.se

En bra dag

Kategori:

Det finns bra och dåliga dagar. Idag va en bra dag :)
Idag har jag jobbat 10-19. Det har varit jättelite kunder men efter ombyggnaden och en stökig dag igår då det va röd dag här i England så fanns det myckat att göra för att få en hög standard.
Jag spenderade dagen med att hänga/lägga allt i storleksordning, vika om, rulla upp ärmar/ben.
Det går väl fort tänker kanske många men icke. Jag hann inte ens klart hela avdelningen.
Men det va så rofyllt och jag hade bara trevlig kunder emellanåt. Och eftersom personalrummet ligger på samma våning som herravdelningen så småpratade jag lite med alla som gick upp och ner.
Skrattade även så att tårarna rann på lunchen.
Kunde även byta bort mitt fredagpass så att jag kan äta middag med faster Carina och kusin Jeanette på fredag kväll.
Jobbar i morgon kväll ist.
Jag bokade även bord på en av Jamie Olivers restauranger nära mitt jobb till på torsdag med Jeanette och Carina :)
Och jag är ledig på söndag vilket betyder att jag kan äntligen gå ut en lördag. Och denna helg är Elin från Nkpg här så det ska bli kul.
En bra dag hel enkelt. "Firade" med lite hemmagjord pizza och vin som Nikki hade lämnat här i lördags.
 
Idag flyttar de 2 nya hyresgästerna in.
En kille från Australien som verkar helt okej och som Danny redan har fått över på "vår" sida.
Tjejen som ska bo bredvid mig är fransk och så fort hon kom in började hon och Lea prata franska (hatar numera franska.) Danny och Lea kommer fajtas om henne nu. Haha...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: