meandmyrestlesssoul.blogg.se

Bakis söndag

Kategori:

Igår va det fest här och jag kunde äntligen vara med. Det va vi i huset, Nikki plus några spanska kompisar till Danny.
 
 
 
 
Vi tog bussen till GAY late där vi dansade till de stängde.
Blev bjuden på Tequila.
 
När de stängde gick vi till Heaven. Tequilan gav mig en liten minneslucka för just den promenaden ;)
När vi kom in på Heaven hade jag inte tillräckligt med kontanter så jag va tvungen att gå ut och hämta pengar.
När jag kom tillbaka tyckte vakten att jag skulle gå och ta en kaffe istället för att komma in.
Visst va jag berusad men inte så full.
Jag valde att åka hem istället. Nåt som tog mig väldigt lång tid.
Tog bussen till Oxford Circus där jag va tvungen att byta buss. När jag klev av började jag gå åt helt fel håll. Hamnade långt ner på Regents Street istället för att gå mot Marble Arch. Gick tillbaka till Oxford Street och insåg att det va nästan 20 min till nästa buss skulle gå. Fortsatte att gå en bit innan jag satte mig och väntade på bussen. Kom hem kl 6.30. Det finns ju kanske en anledning till varför jag inte går ut så ofta längre ;) Men det va roligt så länge det varade.
 
Idag har vi bakissöndag. Alla sitter i köket med sina datorer. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: