meandmyrestlesssoul.blogg.se

Solig dag

Kategori: Foto

I dag såg jag Soul surfer på förmiddagen. Det är en film om en surfare som förlorar sin ena arm i en hajattack och hur hon  försöker fortsätta surfa efter det. Baserad på en sann historia. Jag har blivit så himla bölig på de senaste åren så jag satt här och grät när jag såg den.
 
Eftersom solen sken idag så tog jag mig ut. Gick genom Kensington Gardens och Hyde Park in till "stan" och tog lite bilder i solen.
 
 
 
 
 
 
Tittade även in på ett hotell på vägen som Tessa hade bett mig att kolla upp. De kanske ska bo där när de kommer och hälsar på i april.
Hade sikte på the Photographers gallery. Blev besviken. Inga roliga bilder alls och superlitet.
Åkte till Covent Garden och träffade Nikki istället. Vi skulle fika. Jag har lärt henne det ordet på svenska. Istället för att "take a cup of coffee" eftersom jag inte dricker kaffe.
Hittade dessa coola bokstäver på marknaden också. På bokstäverna satt det hänglås med små hjärtan med meddelande på. 

 
 
Som vanligt "stod" den flygande mannen på plats.
 

Kommentarer

  • tegga säger:

    Kul att läsa att du umgås så mycket med Nikki:) kram

    2013-03-04 | 22:59:47

Kommentera inlägget här: