meandmyrestlesssoul.blogg.se

Lång dag

Kategori: Foto

I går bestämde jag mig för att min förkylning hade gått över så jag gick upp tidigt och tog en lång promenad innan frukost.
 
Eftersom solen sken tog jag kameran och åkte till Big Ben. Där tog jag en liten promenad runt Temsen.
Helt plötsligt började det snöa. Efter ca 5 min försvann det. 2 ggr hände det under min 1 timmes promenad. Sen sken solen igen.
 
 
 

 
 
 
 
Ytterligare en "flygande man"
 
Så nu hade jag varit på 2 promenader. Perfekt då borde jag kunna sova lite innan jag skulle jobba natt.
Startade en film och täknkte, snart så. Filmen va inte äns så bra men ändå somnade jag inte. 30 minuter hann jag att sova innan jag gick och mötte Nikki och Sander på pubquizet.
Va med en stund innan jag åkte till jobbet.
Sen spenderade jag natten med att sätta 20%, 40% och 60% taggar på nästan alla plagg i butiken. Tröttsamt? Ja mycket. Vid kl 2 hade vi "lunch" så att man fick lite mer energi. Annars fick alla och åt godis för att få lite sugarrush. Men det gick bra. Min första jobbnatt avklarad :)
Kom hem kl 8 och mötte Lea, Carolin och Jeff som va på väg till jobbet.
Jag gick och la mig. Sov fram till 14. Sen ville solen titta in hos mig.
Nu ska jag gå och äta frukost/lunch eller va det nu blir och sen blir det en till film.
 

Kommentarer

  • Andreas säger:

    Snygg nos han hade den där sittande mannen utan stol :-)

    2013-03-19 | 01:09:16

Kommentera inlägget här: