meandmyrestlesssoul.blogg.se

Kvällens bild

Kategori:

Igår va det jobb mellan 12.30-21.30.
Jag va medbjuden på fest på kvällen men va väldigt trött när jag åkte hem så jag bestämde mig för att gå o lägga mig.
Men när jag kom hem så va Danny och 2 av hans kompisar på väg till festen och tyckte att jag skulle följa med. Jag behöver ju träffa lite nya människor och det kommer jag inte göra om jag sitter på  mitt rum. Dessutom så va det ju väldigt roligt där sist. Så jag bytte om lite snabbt och följde med. Utöver lite svartsjukedraman, grannfejder och fylla så va det jätteroligt så jag är glad att jag inte stannade i sängen. Duktig va jag som bara drack ett glas vin också;) Annars dansade vi för fullt, de hade värsta DJ båset. Pratade med både gamla och nya vänner från alla världens hörn (t o m en svensk tyvärr) Det negativa va att alla rökte innomhus. Blää!

Kvällens DJs:


 
 


Kvällens trummis:

Kvällens hattbilder:
 



 
 
 
Kvällens dansbilder:
 
 
Kvällens pose:
 
Kvällens gruppbild:
 
Vid 2 tiden (jag som skulle gå o lägga mig tidigt) så fick jag hjälpa Danny hem för att han hade druckit lite för mycket. Hela vägen hem gick han (läs blev släpad hem av mig) och bråkade med sin spanska tjejkompis. Jag fattade ingenting eftersom det hela skedde på spanska men hon va i a f sur på honom av någon anledning. Jag kände mig lite ivägen. Men vi kom hem till slut.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: