meandmyrestlesssoul.blogg.se

Kallt

Kategori:

Igår va det jättekallt! Det blåste och kom även några små snöflingor.
Även här hemma är det kallt. Som tur va har jag mammas handledsvärmare som hjälpte framför datorn.
e
 
Efter att ha värmt upp mig och tvättat lite så gav jag mig av till Hammersmith. Hade läst att de hade ne liten mall där med Primark.
Gick där länge och provade mycket. Hittade bla de coola skorna jag provade första veckan. De va nu på rea.
Men de va inte bekväma så jag köpte de faktiskt inte. Även att de bara kostade £6. Jag är stolt över mig själv:)
Däremot blev det en tröja, mysbyxor och en fleecetröja. Jag går ju alltid med mysbyxor när jag är hemma och jag tog bara med mig ett par från Sverige. Både mysbyxorna och fleecetröjan från herravdelningen. Givetvis va allt på rea :)
 
Igår kväll fick jag för mig att göra flätor i mitt nytvättade hår. Började dock göra dem lite för små så det tog tid och blev ca 40 flätor.
 
Resultatet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: