meandmyrestlesssoul.blogg.se

Jag trivs med mitt jobb :)

Kategori:

Jobbade 5 timmar extra idag men det gör mig ingenting för jag trivs verkligen med mitt jobb. Det är kul att gå dit :)
Man kan ju fundera över hur kul det kan va att vika kläder hela dagarna men det är ganska rofyllt. Passar mig perfekt just nu. Nästan som när jag målar. Man glömmer allt omkring. Man blir ensam med sina tankar och funderingar.
Det är roligare att vika kläder är än att packa ihop kartonger ;)
Men viker kläder är ju inte allt jag gör. Hjälper ju givetvis kunder också. Och detta är ju lite mer mitt område.
Det är roligare att hjälpa kunder att välja färg/storlek/modell på kläder än att välja en dator ;)
 
Och Cathy på jobbet är så snäll/hjälpsam/omtänksam. Hon har verkligen tagit mig under hennes vingar.
Det va hon som berättade för cheferna att jag ville jobba som visual merchandiser. Hon berömmer mig. Hon pushar mig att inte va så svensk utan att skryta för cheferna när jag har gjort nåt bra så att de ska veta vad jag går för (annars gör hon det så jag får beröm i vilket fall som.) Hon berömmer mig för min uniform (ihopsatta outfit av de 8 plagg jag har att välja på). Hon är helt enkelt supergo!
Jag ska jobba för henne på måndag för att hon behövde vara ledig då. I utbyte skulle hon försöka jobba nån dag för mig när Erika kommer hit (Jippi, hon kommer 3 dagar efter att mamma, Göran, Tessa och Hasse åker hem och stannar över helgen)
 
Jag tror jag har smittat mina rumskompisar. 3 av 6 hostar och har ont i halsen nu. Jag mår i a f toppen:) Det kommer säkert tillbaka till mig igen :(

Kommentarer

  • Lilly säger:

    Tummen upp :-)

    2013-03-22 | 16:26:59

Kommentera inlägget här: